Obserwatorzy

piątek, 7 grudnia 2012

Projekt denko 2

Hej <3 Dzisiaj przychodzę do Was z postem też myślę dosyć interesującym- projekt denko. Jest to już moja 2- ga odsłona "tej serii". Pierwsza była taka:  KLIK!


Wszystkich rzeczy jest dość mało:




Ten projekt denko jest jakiś dziwny. Nie zużyłam ani jednego żelu pod prysznic, ani kremu do twarzy, a udało mi się wykończyć np. 2 żele i 2 toniki ;PP




Pierwszym produktem jest mój CHYBA ulubiony szampon do włosów. Head & shoulders i to jeszcze o zapachu jabłek :)



Zużyłam również żel z Under 20. Nie będę się za bardzo o Nim rozpisywać. Więcej znajdziecie tutaj: KLIK!



Kolejny żel do twarzy. Ten za to bardzo lubiłam, ale poczytajcie sobie tu:  KLIK!



Kolejną rzeczą jest tonik głęboko oczyszczający również z Under 20 :). Również recenzję macie tu KLIK!




Tutaj mamy tonik, niestety bez "zatyczki", ponieważ nie wiem co z nią zrobiłam. Tego toniku używałam również jako spryskiwacz, był okej, ale szału nie robił



Zużyłam również mojego bubla z Bielendy.... Jestem jakoś sceptycznie nastawiona ogólnie do tej firmy nie wiem czemu ;/. Tutaj macie jego recenzję: KLIK!



Tutaj mamy maseczkę z Ziaji. Z zieloną gliną. Była okej, ale nie odkupię jej raczej, ponieważ żadko używam maseczek i jeśli na prawdę już to robię, to mogę użyć produktu 3 w 1 lub saszetki :)



Zmywacz jak zmywacz. Teraz używam takiego z gąbeczką. Szczerze, to nie zwracam uwagi  jaki zmywacz do paznokci kupuję ;P




Ostatnią rzeczą z mojego projektu denko jest to właśnie masło do ciała z ziaji. Recenzja tu KLIK!


Produkty które pokazałam dziś Wam są zużyciami z ostatnich dwóch miesięcy.

Mam nadzieję, że się podobało.

Jak minął Wam Mikołaj? ;)  Macie ode mnie spóźnione mikołajkowe życzenia ;*

2 komentarze:

  1. ja tez mam te maslo pomaranczowe i z tego co na nim pisze to ma ujedrnic, zauwazylas cos? :> bo ja dopiero uzywam z 2 tyg a ty juz skonczylas wiec ciekawi mnie to :)
    Mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, czy ujędrnia, bo mam sama w sobie ujędrnione ciałko, zwłaszcza nogi <3

    OdpowiedzUsuń