Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Recenzja toniku do twarzy Under Twenty!

Hej <3 , a więc nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo byłam u lekarza ( jakby co, to wszystko OK ). Jeżeli nie byłam w szkole i wcześniej wróciłam do domu, to stwierdziłam, że mogę Wam napisać jakiś post :)



Tematem tego posta znowu jest recenzja. Tym razem toniku do twarzy Under Twenty Anti! Acne Intense.
Tonik ten ma za zadanie głęboko oczyścić naszą cerę.

koszt- ok. 15 zł
dostępność- drogeria Laboo, Schlecker, Rossman etc.
 pojemność- 200 ml.
działanie- głębokie oczyszczenie
wydajność- mała
 zapach- lekko mentholowa
opakowanie- zwykła błękitna butelka
formuła- jak reszta toników


Moja ocena przedstawia się tak:
+ przyjemny zapach (zależy jednak dla kogo, przed kupnem jeżeli macie taką możliwość radzę powąchać produkt)
+ lekki efekt chłodzenia
+ dobrze matuje
+ dobra cena
+ łatwa dostępność
- wydajność

Moja ocena to 5/6, czyli jestem na TAK, ale nie mogę obiecać, że każdemu przypadnie do gustu, poprzez lekkie chłodzenie oraz zapach.

Inne informacje na temat tego oto produktu:



To na tyle, jeżeli chodzi o tą recenzję.

Wszystkich czytelników, którzy nie kliknęli jeszcze "dołącz do tej witryny" serdecznie zapraszam.
Na 20 obserwatorów kolejny specjalny wpis.
Kliknięcie u Was zajmuje jedyne 10 sekund, a dla mnie to wielka radocha.
Serdecznie pozdrawiam, papa ;**



3 komentarze:

  1. oooo kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś przez mnie otagowana: http://kosmetyki4you.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Jeśli zrobisz ten tag będę Ci wdzięczna lecz jeśli nie chcesz go robić - nie musisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę i kupię! :D

    lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń