Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Recenzja peelingu do ciała z firmy Aromanice




Hej <3 Dzisiaj kolejna recenzja- peelingu. Jest to produkt w sumie z nie znanej firmy i szczerze to go jeszcze nigdy nie widziałam w sklepach. Dostałam go od przyjaciółki na urodziny :). Był on wraz z żelem pod prysznic i masłem do ciała, którego tez dostaniecie recezję w najblższym czasie.



koszt- nie mam pojęcia
dostępność- również  nie wiem
pojemność-50 ml
działanie- nie robi zupełnie nic. Jego drobinki są tak malutkie, że przejeżdżając nim po skórze nie czuć nic poza milutkim żelem
wydajność- nie wydajny, by wogule zrobił coś na ciele, trzeba "wywalać" 1/4 zawartości na raz
zapach- przyjemny, ładny ale niestety nie wiem do czego go porównać
opakowanie- bardzo ładne, estetyczne, ższkoda, że takie małe
formuła- fioletowawy żelik z drobnym "piaseczkiem"

Moja ocena:
+ ładne opakowanie
+ przyjemny zapach
- trudno dostępny
- mało wydajny
- nic nie robi ze skórą
- małe opakowanie, akurat starczyło tylko na przetestowanie
- za małe drobinki
Ogółem produkt oceniam na 2/7. Nie polecam, bo nic nie peelinguje. Szukam prawdziwego zdzieracza skóry. Przeżucam się chyba na peelingi cukrowe :)

Jeśli chodzi o recenzje to była tylko moja opinia i Wy możecie mieć je inne :) Oczywiście czekam na obserwatorów i komentarze ;*

Pod tym postem możecie pisać mi linki do Waszych blogów to chętnie poczytam :))


1 komentarz:

  1. Ale słodkie opakowanie. Szkoda, że nic nie robił. Polecam peelingi z Joanny . :)

    OdpowiedzUsuń