Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Projekt denko 1

Hej ;* Dzisiaj będzie projekt denko- część 1. Następny projekt denko również myślę będzie niedługo, ponieważ chcę skończyć połowę swoich kosmetyków :)
Ogółem tych rzeczy jest dość sporo:

Od razu chcę was poinformować, że wszystkie te kosmetyki planuję kiedyś zrecenzować :)

Na 1-wszy ogień idzie antyperspirant z firmy Rexona coton. Produkt duży (promocja + 25ml). Zapach piękny. jeśli chcecie więcej, to zapraszam w najbliższym czasie na recenzję :)
2. Żel pod prysznic z firmy Joanna naturia jest to zapach pomarańcza+ grejphrut. Ładny, orzeźwiający
3. Szampon z firmy nivea. Szału nie robił, mył. Zapach miał dziwny, ogółem, raczej nie powrócę do niego
4. Tonik Ziaja tym razem rumiankowy. Jeśli śledziliście mnie już na moim poprzednim blogu, to wiecie, że tonik z tej firmy bardzo lubię chociaż tylko odświeżają twarz, a nie usuwają z niej zanieczyszczeń
5. Dlatego, że toniki z ziaji nie działają na moją cerę używałam także produktu z firmy under20 Anti acne, który jakoś nie powalił mnie swoją jakością ;/
6. Mgiełka do ciała z firmy progress cosmetics o zapachu trawy cytrynowej. Zwykły "odświeżacz" powietrza.


1. Jest to żel do twarzy z firmy rilanja. Był to mój 1-wszy żel do twarzy i na pewno już dawno stracił termin ale ogólnie to był bardzo fajny
2. Zmywacz z biedronki. Dobrze zmywał paznokcie  i był tani
3. Krem z firmy ziaja. Jego recenzję macie tutaj: http://koosmetyk.blogspot.com/2012/09/recenzja-kremu-antybakteryjnego-z-firmy.html#comment-form
4. 3 w 1 Perfetca, recenzja tu: http://koosmetyk.blogspot.com/2012/09/recenzja-perfecta-no-problem-3-w-1.html#comment-form

1. De makijaż z firmy ziaja już mój 4 chyba. dość dobry, szkoda tylko, że trochę tłusty.
2. resztka kremu do rąk z firmy rilanja, obcięty już, miał chyba ze 150 ml
3. Krem do rąk z firmy eweline cosmetics aksamitne dłonie, Śmierdział ;/

1. Masło do ciałaz firmy aromanice
2. Peeling do ciała z firmy aromanice recenzja: http://koosmetyk.blogspot.com/2012/09/recenzja-peelingu-do-ciaa-z-firmy.html#comment-form

1. Mascara z eweline cosmetics - suuper ;**
2. Rimmel london. Nie była fajna, dlatego nie złużyłam jej do końca ;c

1. Błyszczyk miss sporty hollytwood 303 miamia sercret
2. basic 12? bardzo fajny :)
3. Jakaś tania pomadka  zapachu jabłka.... średnia
4. Pomadka z nivea- nie pamiętam jaki smak ale chyba coś z melonem- niesamowicie pachniała
5. Nivea pure&natural milk&honey- według mnie zapach podobny do świeczki xd ale bardzo ją polecam
6. Pomadka z avonu o zapachu ciasteczek. śmierdziała strasznie, ale dobrze nawilżała.


To koniec projektu denko. Jak wam sie podobało ?? ;****

3 komentarze:

  1. Mmmm to teraz czekam na recenzje ^^
    Mogę prosić, żeby pierwsza recenzją była recenzja tego żelu do twarzy z Rilanji? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, zrobisz dla mnie posta z wszystkimi kosmetykami?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń