Obserwatorzy

czwartek, 29 listopada 2012

Recenzja Dwufazówki

Witajcie kochani ;**. Wiem, że długo nie było notet. Przepraszam, to się zmieni. Dzisiaj rzychodzę jeszcze do Was z takim łatwym postem, ale już jutro lub w sobotę wysilę się bardziej. Cierpliwości.

Dzisiaj recenzja mojego bubla miesiąca października - jak się nie mylę.



Jest to produkt do zmywania makijażu z oczu. Jest on w formie dwu- fazowej ' wzmacniającej rzęsy '.
Mnie on wgl. nie przypadł do gustu...


koszt- ok 8 zł
dostępność- sklepy wielo branżowe itp.
pojemność-125 ml
działanie- zmyć makijaż z oczu
wydajność- nie wydajny
 zapach- bez zapachu
 opakowanie- zwykłe, typowe dla de- makijaż'y
formuła- dwu fazowy płyn


Moja ocena:
+ cena
+ odpowiedni dla osób noszących soczewki kontaktowe
- robi mgłę za oczami
- nie wydajny
- wyleway na wacik rozlewa się dookoła
- mocno natłuszcza okolicę oczu
- mało dostępny

Moja ocena jest niska. Nigdy do niego nie wrócę. Nie polecam. Owiele lepsza jest już ziaja.



Jeżeli chodzi o recenzję, to tylko moja opinia i Wy możecie mieć ją inną.
Serdecznie pozdrawiam, całuję, papa ;*

1 komentarz:

  1. Fajny blog, pomożesz? Moja koleżanka uważa się za lepszą blogerke bo ma więcej
    obserwatorów... Zaklad jest taki, że w ciagu tygodnia zdobędę 120 !!! Obserwatorów, wiem brzmi to źle,
    ale chce jej udowodnić, że się myli. Prosze pomóż Mi i zaobserwuj mojego bloga napisz mi na nim czy to zrobisz.

    franki13.blogspot.com Prosze a ja sie postaram odwdzięczyć tym samym bo masz bardzo fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń