Obserwatorzy

sobota, 17 listopada 2012

Recezja żelu do twarzy Under 20

Witajcie kochani <3, Dziś tak na koniec już soboty postanowiłam dodać Wam jakiegoś posta. Nie miałam nowych zdjęć, ale na szczęście wcześniej zrobiłam je na zapas ;).



koszt- 15 zł
dostępność- drogeria Laboo, Schlecker, rossman itp.
 pojemność- 200 ml
działanie- oczyścić i zmatowić skórę
wydajność- nie wydajny
 zapach- "gorzka pomarańcza" według mnie to nie jest. Żel pachnie tzn. śmierdzi dla mnie chlorem ;d
opakowanie- ja mam- miałam to stare, nowsze jest ładniejsze, ale jest z pompką :)
formuła- niebieskawy żelik


Moja ocena przedstawia się tak:

+ dość tani
+ łatwo dostępny
+ produkt z pompką
+ dobrze się pieni
-  nie wydajny
- brzydki zapach (jak dla mnie)

Produkt oceniam na dobry, 4/6, ale jestem na NIE, ponieważ zapach mi nie pasował. Nie podobał mi się, a ja jestem typem człowieka, że pierwsze co zauważa to zapach.







Na koniec chciałabym Was poprosić, bo mamy malutki zastój. Nawet jeśli nie macie bloggera, możecie skomentować jako anonim, jeżeli nie macie bloggera zaobserwujcie przez pocztę. Pozdrawiam i liczę na Was <3



5 komentarzy:

  1. Też mam ten produkt i musze przyznać, że mi odpowiada. Zapach chyba nie jest taki zły, bynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też najbardziej patrze na zapach. Kiedyś miałam taką maseczkę, peeling i żel 3w1 i to tak waliło że szło się porzygać. Kiedyś może kupie któryś z tych żeli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam go kiedyś. Działał okej, a zapach raczej mi nie przeszkadzał. :)

    ameliawyrwass@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej serii żel oczyszczający 3 w 1 . Szczerze mówiąc nie polecam,bo bardzo podrażnia skórę. a recenzja super ;)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zastanawiałam się nad nim w sklepie ale jednak zrezygnowałam . Chyba pozostanę przy żelu z ziaji nuno :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń