Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Recenzja masła do ciała Ziaja

Hej, a więc dziś zrecenzjuję wam produkt firmy Ziaja. Jest to masło do ciała o zapachu pomarańczy.



koszt- ok.15 zł
dostępność- Super pharm i nie wiem gdzie jeszcze
 pojemność- 200 ml
działanie- nawilżenie i lekkie natłuszczenie skóry
 wydajność- mała
 zapach- pomarańczowy
opakowanie- zwykły kubełek, z którego czasami trudno było wydobyć produkt
formuła- pół balsam, pół krem

Moja ocena to:
+ cena 
+ zapach
+ nawilżenie
+ dobra formuła:




- kubełek (mam w lepszym pudełku teraz masło)
- wydajność
- według mnie dostępność, no ale mogę trafiać po prostu na złe drogerie

Produkt oceniam średnio na 4/7. Bardzo mi się podobał i być może jeszcze kiedyś do niego wrócę. 
Wiem, że firma ziaja ma jeszcze zapachy kakaowe, oliwkowe oraz kokosowe, ale pomarańcz chyba najbardziej do mnie pasuje :).

Uwaga! Dzisiaj tata kupił laptopa, miałam tylko komputer stacjonarny, więc myślę, że posty MOŻE będą częściej :))

To na tyle Bay ;****

1 komentarz:

  1. Hmm.. ja jeszcze nie miałam żadnego masła z Ziaji, bo nie byłam do nich przekonana, ale możesz wkońcu wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń