Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Na 20 obserwatorów NIE specjalny post



Jak może pamiętacie obiecywałam, że na "okrągłą" ilość obserwatorów robię specjalne posty. Ostatnio przekroczyłam 20, więc proszę:


Dzisiaj pokażę Wam swoje błyszczyki oraz szminki.


Najpierw idą błyszczyki:



Tutaj mam moje lip smacersy. Nie będę ich opisywać- wszystko widzicie :))



Lip glossy z tymi "szczoteczkami". Ten 1 jest z Eweline cosmetics :D i 2 też


Tutaj takie ostatki. 1 z avonu, 2 z jakiejś firmy verona chyba i ostatni to już widzicie :P


Teraz czas na szminki:


1. basic
2. miss sporty
3. rimmel
4. maybeline
5. vibo


Jeżeli macie ochotę zobaczyć jakiś błyszczyk lub szminkę z bliska, to pisać, zrobię osobny wpis <3 pozdrawiam i dziękuję za 20 obserwatorów :*

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Twojego bloga *_* czytam tego a poprzedniego też czytałam. Najbardziej lubie właśnie takie wpisy jak ten. Co sądzisz o szmince Basic?
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń