Obserwatorzy

sobota, 20 października 2012

Prezenty na urodziny + sweter z zakupów

Hej! Dzisiaj nieco inny post. Mianowicie prezenty jakie dostałam na urdziny, prezent który dałam mamie (ma urodziny w ten sam dzień co ja) i nowy sweter :)

1. Rzeczą jest 15 czekolad które dostałam od chrzestnej na 15 urodziny <3. To był strzał w 10. Kocham takie rzeczy :**. Pod zdjęciem opiszę każdą po kolei:



1. E. Wedel Bajeczny (orzechy i wafelki) Niestety właśnie ją zjadłam ;/
2. E. Wedel Pierrot (jak te cukierki)
3. Wawel Krówkowa
4. Milka biała czekolada
5. Milka mleczna czekolada
6. Milka łaciata
7. Milka truskawkowa
8. Milka carmelowy krem
9. Milka orzechowa
10. Milka orzechy z rodzynkami (?!)
11. Milka (znowu) łaciata
12. Milka jugurtowa
13. Milka orzechowa (tylko jakaś inna 0.o)
14. Milka (znowu) truskawkowa
15. Milka (znowu) karmelowy krem

Od innych osób dostałam jeszcze Tofieffe (nie wiem jak to się pisze xdd), czekoladę kokosową którą oddałam rodzicom i karmelową (jeszcze jedną ;p) ale jest już zjedzona.

Widziałam ostatnio na fejsie u ojej koleżanki, że jej siostra (jej rodzice mają sklep) ma do sprzedania błyszczyki i tusze po promocji za 4 i 4.50 zł! ;o. Od razu powiedziałam babci żeby mi kupiła (to w jej miejscowości było i teraz wam to pokarzę :)



1. Jeśli chodzi o błyszczyk jest on starannie wykonany, ładnie pachnie i co według mnie to ma najlepszą szczoteczkę! Kosztował 4 zyla, ale wątpie że takieg taniego znajdziecie w sklepach
2. Tusz. Możecie pomyśleć, że t ten sam co ostatnio poazywałam w projekcie deko. Nie. Jest n z tej samej serii tylko złoty i ma inną szczoteczkę :). Zapłaciłam za niego 4.50, myślę, że odnajdziecie go za ok. 10 zł :)

Jeśli chodzi o moje prezenty to już wszystko. Natomiast teraz poarzę Wam co ja kupiłam mamie:




Od razu mówię, że ta wstążka była ładniej zawiązana ale oczywiście Klaudia psuja ją rozwaliła xd. Zestaw jest z firmy Estetica i kosztował mnie 38 zł w drogerii Laboo. Jest on o zapachu róży. Zesztaw składa się z soli do kąpieli, balsamu do ciała, mydła i ręczniczka 28X28 cm, który odziedziczyłam, bo mamie nie jest potrzebny hahaha ;DD.

Na koniec pokarzę Wam sweterek ktpory dziś kupiłam ;**


Sweterek tylko w tej klamrze tak wygląda, bo ta góra i ściany to mój wyczyn na paincie, który zajął mi z 3 godziny ;d Nie chcę pokazywać na razie twarzy więc macie pana magistra me gustę ;dd. 

Sweterek kupiłam w H&M za 79.99 i jest to rozmiar S. :)


Jeśli chodzi o ten post to już koniec. Mam nadzieję, że wszystko przeczytaliście i dotrwaliście aż tu :). To na tyle. Buziolki papapa ;*****

4 komentarze:

  1. czekoladyyy <3
    fajny en sweterek ^^
    Sorry, że nic nie wymyśliłam na Twój prezent urodzinowy, ale nie miałam żadnego pomysłu (głupia ja) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha i gdzie dokładnie kupiłaś ten błyszczek i tusz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ile słodkości ;D Ach. jaki ja jestem łakomczuch ;p
    Świetny blog. Zapraszam do siebie .
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń