Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Recenzja żelu do twarzy z firmy Rilanja


Witajcie! Dzisiaj kolejna recenzja. Żelu do twarzy z firmy Rilanja. Od razu Wam mówię, że nie jestem pewna czy nadal można go dostać w butelce z pompką, poieważ gdy byłam ostatnio w drogerii był tam tylko jakiś żel w tubce tej firmy. Teraz przejdźmy już do recenzji:


koszt- ok. 7-9 zł
dostępność- tyko drogerie Schlecker
 pojemność- 150 ml
 działanie- niestety nie usuwał niedoskonałości
wydajność- dość wydajny
 zapach- bardzo ładnie, odświerzająco
 opakowanie- esteyczne- z pompką ułatwiająca wydobycie produktu do końca bez rozcinania
 formuła- zwykły przeźroczysty żel bez drobinek


Ogólna moja ocena to:
+ cena
+ wydjaność
+ odświerzenie skóry
+ zapach
+ opakowanie z pompką
- dostępność
- nie usuwa niedoskonałości
- z 2 strony pompka pękła

 5/8 całkiem nieźle. Produkt na prawdę mi spasował, ale na razie nie powrócę do niego, onieważ mam jeszcze parę żeli do wykożystania

Jeżeli chcecie zobaczyć co pisze na etykiecie:

wiem, że nic nie widać ;P

Jeśli chodzi o recenzję to tylko moje zdanie i Wy możecie mieć inne. Serdecznie zapraszam do obserwacji i komentowania ;**

Pozdrawiam Pa ;***

1 komentarz:

  1. Dzięki za komentarz na blogu :) Masz też jakieś filmiki na yt? Podoba mi się twój projekt denko i recenzja tego 3w1. Dodaje do obserwowanych i czekam na kolejne recenzje i może jakiś ootd? Pozdrawiam :) small-maybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń