Obserwatorzy

czwartek, 18 października 2012

Recenzja peelingu do ciała

Witajcie! Jestem u taty na profilu i nie mam swoich zdjęć, by dodać wam coś ciekawego. Przeglądając lecz swojego starego bloga postanowiłam, że zrecenzuję peeling jeszcze raz. Tym razem na tym blogu:





 Ten produkt w sumie był mojej mamy, ale ja go też często używałam. BYŁ, bo już się skończył :)

 koszt- ok. 10 zł
dostępność- drogeria Laboo, inne.
 pojemność- 200 ml
 działanie- zmiękczał skórę, pozostawiał ją czyszczoną i gładką
wydajność- myślę, że był :)
 zapach- jabłkowy- piękny  <3
 opakowanie- esteyczne- z pompką ułatwiająca wydobycie produktu do końca bez rozcinania
 formuła-żel z dość dużymi drobinkami


Jeśli chodzi o moją ocenę oceniłabym go na:
+ zapach <3 <3
+  bardzo odświeża
+ super zmiękcza skórę oraz pozostawia ją gładką
+ cena
+ duża buteleczka
+/- nie jestem pewna jeżeli chodzi o dostępność

Moja ocena to aż 5.5 na 6!! Produkt godny polecenia!!

Na koniec mogę pokazać Wam jak wyglądał z bliska, choć i tak mało widać:


To już chyba na tyle. Przepraszam za to, że pokazuję coś, co kiedyś już pokazywałam. Obiecuję już nie długo będzie porządna notka :)

 Oczywiście to była tylko i wyłącznie moja opinia z którą możecie się nie zgodzić

                                                                                            Pa!!


Czy mieliście już coś z tej serii??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz