Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Recenzja kremu do twarzy NIVEA

Witajcie. Dzisiaj recenzja kremu nivea visage pure > effect Control Shine.


Jest to produkt przeznaczony do skóry z problemem błyszczenia się. Ja mam cerę mieszaną, mam dni, że budzę się i na twarzy mam "lusterko". Myślałam, że ten produkt właśnie w takie dni mnie wesprze. Jednak myliłam się.

koszt- ok. 15 zł, ja po promocji kupiłam go za 10- i całe szczęście
dostępność- większość drogerii
 pojemność- 75 ml
działanie- "zmatowienie cery"
 wydajność- niestety, ale duża
 zapach- jak reszta produktów tej serii
opakowanie- biała tubka ozdobiona literkami
formuła- niebieskawy kremik


Moja ocena:
+ dobrze,że kupiłam go w dość okazyjnej cenie
+ dość duża tubka
+ wydajny
+ dość ładny zapach
+ dostępny w drogeriach
- nie matowi

Oceniłam produkt na bardzo dobry, ale aż pogrubioną czcionką zapisałam, że nie robi tego, do czego "jest stworzony"

Etykieta:



2 komentarze:

  1. Też go używałam i zrobiłam recenzje. Moim zdaniem też mało matuje, ale za to ładnie pachnie i nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że go uzywałas, bo to ja go skomentowałan :)

      Usuń