Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Recenzja soli do kąpieli firmy Dairy fun

Witajcie ;**. Dzisiaj recenzja soli do kąpieli z firmy dairy fun. Jest to sól o zapachu truszkawki:


Sól ma bardzo ładne opakowanie i pięknie pachnie. Pozostawia skórę odświeżoną i lekko pachnącą :)

koszt- 2 zł
dostępność- drogeria Laboo, nwm super pharm?
pojemność- 75 gram
działanie- nwm. może trochę tą skórę zmiękczył oraz odświeżył
wydajność- jest to niestety jednorazówka. Ja wsypałam jej połowę, a drugą mam na następne "domowe spa"
zapach- bardzo ładny, tylko szkoda, że przy reakcji z wodą zapach większości się "ulatnia"
opakowanie- estetyczne, bardzo ładne, kolorowe

Moja ocena jest taka:
+ za ładne opakowanie
+ za cenę
+/- za zapach
- wydajność
- kolor w wodzie

W opakowaniu:

W wannie:


Oceniam produkt na 2,5, ale myślę, że jeszcze kiedyś do niego powrócę.

PS: Zapomniałam, że wcześniej nie pokazywałam Wam prezentów które dostałam wcześniej- od mojej przyjaciółki. Dzisiaj również jadę jeszcze na zakupy, więc dodam jeszcze jeden haul, ale niestety może dopiero w przyszłym tygodniu ;/

3 komentarze:

  1. Dobra recenzja ;)
    Czekam na kolejną ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm chyba się skuszę, ostatnio kupiłam na urodziny przyjaciółce mało do ciała z tej serii :)
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <33 kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń