Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

Recenzja kremu antybakteryjnego z firmy ziaja nuno

Witajcie! A więc na tym blogu jest to mój pierwszy wpis. Żeby się nie rozwodzić, może przejdźmy do tej ciekawszej części postu :).


Ziaja nuno- technologia przeciw pryszczom.

koszt- ok.7-8 zł
dostępność- drogerie Laboo, Schlecker, Rosmann i wiele innych drogerii
pojemność- produkt ma 60 ml
działanie- według mnie nic nie robi ze skórą, pozostawia ją może tylko trochę nawilżoną i pachnącą.
wydajność- produkt nie jest wydajny, konsystencja jego jest bardzo lejąca, szybko się zużywa
zapach- w sumie to nie wiem jak go określić :), przyjemny
opakowanie- zwykłe, proste, podobne do innych produktów serii ziaja nuno
formuła- leista

Jeśli chodzi o moją ocenę ;)    
+ jest tani
+ ładnie pachnie
+ nawilża skórę
+ dostępny w wielu miejscach
- nie zwalcza pryszczy
- nie wydajny
rodukt oceniam na 4/6, chociaż raczej go więcej nie kupię, ponieważ mam cerę skłonną do wyprysków (także chodzi o mój wiek) i poszukam kremu którzy pomoże mi zwalczyć "te" zanieczyszczenia ;)

Producent zapewnia nas:


Ogólnie produkt bardziej polecałabym dla dziweczyn bez niedoskonałości, w wieku ok. 12- 13 ewentualnie 14 lat ;). Dziękuję za przeczytanie, gorąco zapraszam do komentowania i obserwacji! Ściskam i całuję ;**

                               
     
                                                                                                                     Klaudia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz