Obserwatorzy

czwartek, 13 września 2012

Recenzja Perfecta No Problem 3 w 1


Hej <3 A więc dzisiaj recenzja produktu 3 w 1 z firmy Perfecta. Jak widać jest to produkt dla kobiet i mężczyzn.

koszt- ok.15 zł
dostępność- drogerie Laboo, Schlecker, Rosmann i wiele innych drogerii
 pojemność- 150 ml
działanie- na mojej cerze nie działa. Nic nie robi, a nawet zaszkodziła mojej cerze. Po tym "3 w 1" tak mnie                  wysypało, jak chyba nigdy ;O, ale została mi już tylko resztka, więc złużyję
 wydajność- powiem, że w miarę wydajny. mam go już ponad rok, no ale nie używałam go aż tak.. ale                            WYDAJNY :)
 zapach- taki jakby trochę odświeżający ;)
 opakowanie- biała tybka z napisami i dość ładna
 formuła- ja nazywam ją cementem, no bo trchę  tak wygląda ;d


Moja ocena:
+ ładnie pachnie
+ w Miarę tani
+ jest 3 w 1 :D
+ wydajny
- ciężko się zmywa
- pod koniec ciężko wycisnąć produkt
- nie jestem pewna czy jest łatwo go znaleźć
- wysypało mnie po nim
- nie posiada pompki

Średnio recenzja wyszła mi 4/9 i naprawdę nie polecam Wam tego produktu głównie przez to, że trudno go zmyć i może Was po nim wysypać.

Jeśli chodzi o etykietę:

Cenent ;PPP


Jeśli chodzi o recenzje t była tylko moja opinija i Wy możecie mieć je inne :) Oczywiście czekam na obserwatorów i komentarze ;*

Pod tym postem możecie pisać mi linki do Waszych blogów to chętnie poczytam :)


3 komentarze:

  1. Jak Cię wysypało to nie dobrze - czytaj nie kupię :)
    Ja bardzo lubię te 3w1 ale under 20 o którym pisałam u siebie o tu http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com/2012/07/3-w-1-peelingmaseczka-i-zel-w-jednym.html - > zajrzyj :).

    Pomału się też przekonuje do tego garniera z którym porównywałam owego u20 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze All in one z Nivea ale under twenty też kiedyś kupię :)

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o to 3 w 1 z garniera to miałam to kiedyś, ale oddałam cioci, bo zapach mi nie odpowiadał

      Usuń